Odabrao je tebe

Noseći križ do Golgote Isus je mislio na tebe. On bi napravio sve kako bi s tobom bio zauvijek.
U današnjem čitanju čuti ćemo priču o Ponciju Pilatu i njegovoj odluci da se razapne Isusa. Gledano iz današnje perspektive znamo se čuditi njegovoj odluci i popuštanju zbog pritiska naroda. Pilat je pitao gomilu žele li da oslobodi Isusa ili Barabu, razbojnika. Oni su se odlučili za Barabu.

“I kad ga ugledaše glavari svećenički i sluge, povikaše: »Raspni, raspni!« Kaže im Pilat: »Uzmite ga vi i raspnite jer ja ne nalazim na njemu krivice.« Odgovoriše mu Židovi: »Mi imamo Zakon i po Zakonu on mora umrijeti jer se pravio Sinom Božjim.” (Iv 19, 6-7)

cross-sunset-humility-devotion-161089
Svaki put nas iznenadio ova odluka. Kako se to moglo dogoditi?! Čak i ako netko nije vjerovao da je Isus Sin Božji kako je moguće da su odabrali Barabu, razbojnika?
No ovo nije samo priča koja se dogodila  prije više od 2000 godina, OVO JE PRIČA O TEBI!
Ti i ja stalno se odlučujemo za “Barabu”, možda čak svaki dan. To se događa svaki puta kada odaberemo GRIJEH.

Ali treba istaknuti i da unatoč tome što mi biramo grijeh, ISUS UVIJEK bira nas.
“Zbog toga me i ljubi Otac što polažem život svoj da ga opet uzmem. Nitko mi ga ne oduzima, nego ja ga sam od sebe polažem.”

To je istina i onda  kad odabereš “Barabu”. To je istina i kada postaneš “Baraba”- kriv si i zaslužuješ kaznu, ali  Isus bira tebe!

Dok je bio bičevan i sav u ranama Isus je gledao tvoje lice i odabrao tebe!
Dok je išao prema Golgoti, dok su mu se vojnici izrugivali Isus je gledao tvoje lice i odabrao tebe!
Dok je visio na križu, bio na izdisaju Isus je gledao tvoje lice i mislio na tebe!
Naš Spasitelj, umro je na način koji je namijenjen Barabi, za tebe i za mene!
Isus je otkupio tvoje grijehe. Što god mi napravili, Isus bi napravio sve da može biti s nama zauvijek.

Danas, na ovaj dan, odluči se;  hoćeš li dozvoliti Gospodinu da bude tvoj Spasitelj?

Prijevod: T./M.

Izvor: Ascension press

Oglasi

Komentiraj

